Bild 1 von 2
Bild 1 von 2
Lean CX: Differenzierung zu niedrigen Kosten und am geringsten - Hardcover NEU Tau, Robe-
£35,32
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 41,84
Artikelzustand:
5 verfügbar
Versand:
Ggf. kein Versand nach USA. Für Versandoptionen lesen Sie die Artikelbeschreibung oder kontaktieren Sie den Verkäufer. Weitere Detailsfür Versand
Standort: PR9 8QH Southport UK, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahmen:
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:393356836530
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Weight
- 526grams
- Subjects
- Business, Management, General,
- Pages
- 238
- Size
- 24 x 17 centimeters (0.58 kg)
- Book Title
- Lean CX: How to Differentiate at Low Cost and Least Risk
- Publication Date
- 06/04/2021
- ISBN
- 9783110683684
- Publication Year
- 2021
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Lean Cx: How to Differentiate at Low Cost and Least Risk
- Item Height
- 240mm
- Publisher
- De Gruyter
- Item Width
- 170mm
- Subject
- Management
- Item Weight
- 537g
- Number of Pages
- 238 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
In recent years, many companies have realised customer experience (CX) is the new marketing battle ground. Substantial investments have been made to map customer journeys, identify pain points and improve CX to try and create cut-through. Using real world applications to introduce next generation design tools based on proven concepts from strategy, marketing, psychology and creative problem solving, Lean CX: How to Differentiate at Low Cost and Least Risk discusses how to use Lean Management approaches to innovate your customer experience. This practical book describes how the tools from Lean Management can be applied to the CX innovation problem. The authors draw on hundreds of CX design and strategic innovation projects across a range of industries, both B2B and B2C, from primary research through client work and secondary case studies available in the public domain. The examples include many different vertical industry sectors, including those involving hybrid business models. The cases included share what worked really well and where CX failed. The content goes beyond what actually happened to present an idea of what might be possible with the right design approach and committed resources. Presents the swarm algorithm which highlights what the next generation of successful organisations might become. Shows how to overcome the CX change risk and reduce the biggest waste in CX management. Includes numerous international case examples.
Product Identifiers
Publisher
De Gruyter
ISBN-13
9783110683684
eBay Product ID (ePID)
28046525688
Product Key Features
Publication Name
Lean Cx: How to Differentiate at Low Cost and Least Risk
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
238 Pages
Dimensions
Item Height
240mm
Item Width
170mm
Item Weight
537g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
Germany
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
USt-IdNr.:
- GB 920245361
Handelsregisternummer:
- 06386895
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
CRN-Nummer:
- 06386895
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:393356836530
Verpackung und Versand
Der Verkäufer hat keine Versandmethode nach USA angegeben. Kontaktieren Sie den Verkäufer und erkundigen Sie sich nach dem Versand an Ihre Adresse.
Artikelstandort:
PR9 8QH Southport UK, Vereinigtes Königreich
Versand nach:
Europa
Ausgeschlossen:
Afghanistan, Afrika, Amerikanisch-Samoa, Asien, Australien, Belgien, Bermuda, Bosnien und Herzegowina, Fidschi, Grönland, Guam, Jemen, Kanada, Kiribati, Libyen, Mexiko, Mikronesien, Mittelamerika und Karibik, Moldawien, Montenegro, Naher Osten, Nauru, Norwegen, Palau, Russische Föderation, Saint-Pierre und Miquelon, Schweden, Somalia, Südamerika, Südostasien, Tonga, Ukraine
Bearbeitungszeit |
---|
Der Verkäufer verschickt den Artikel innerhalb von 10 Werktagen nach Zahlungseingang. |
Steuern |
---|
An der Kasse fallen ggf. Steuern an. Mehr erfahrenMehr erfahren zu Steuern auf eBay-Käufe. |
Rücknahmebedingungen
Frist | Rücksendung |
---|---|
60 Tage | Käufer zahlt Rückversand |
Der Käufer trägt die Rücksendekosten.
Rücknahmebedingungen im Detail |
---|
Rücknahme akzeptiert |
Zahlungsdaten
Zahlungsmethoden
Hinweis: Bestimmte Zahlungsmethoden werden in der Kaufabwicklung nur bei hinreichender Bonität des Käufers angeboten.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (350.025)
7***n (10)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book arrived in perfect condition was only 1 day late but with the post these days can be expected on the whole excellent service from seller
i***i (3056)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item failed to arrive. When chased was told that part in stock and would be sent. Never arrived. Chased again and then told all had been dispatched. Never arrived. Badly let down because we needed them for a specific event and now too late.
i***u (444)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great seller no issues
Produktbewertungen & Rezensionen
Dies ist ein Angebot mit nicht öffentlicher Bieter-/Käuferliste. Nur der Verkäufer kann Ihren Nutzernamen sehen.