|Eingestellt in Kategorie:

Verwaltung des Unternehmensimages: Der Schlüssel zum öffentlichen Vertrauen von James G. Gray (Englisch)-

Ursprünglicher Text
Managing the Corporate Image: The Key to Public Trust by James G. Gray (English)
Artikelzustand:
Neu
10 verfügbar
Preis:
£91,49
Ca.EUR 107,65
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 20. Jun und Di, 25. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235485135140
Zuletzt aktualisiert am 24. Mär. 2024 23:06:25 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780899301402
Book Title
Managing the Corporate Image
ISBN
9780899301402
Publication Year
1986
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Managing the Corporate Image: the Key to Public Trust
Author
James G. Gray
Publisher
ABC-Clio
Subject
Marketing
Number of Pages
174 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Tackling head-on the problem of defining and managing an organizational image, especially in a crisis, Gray offers detailed guidelines for setting up a successful image program that communicates well with an organization's constituency. Through case studies, interviews with executives, and theory, he also examines how organizations have coped with enhancing and reshaping public perceptions. Association Management James G. Gray, Jr., deals directly with the problem of defining and managing the corporate image, especially in times of crisis. While examining the concept of corporate image, he offers detailed guidelines for establishing a corporate image program that communicates effectively with a corporation's various constituencies. Blending practical business case studies, interviews with business leaders, and public communications theory, he examines how companies like Atlantic Richfield, Johnson and Johnson, Sovran Bank, and Giant Food have coped with enhancing and reshaping public perceptions. Gray considers the role of management, media relations, employee concerns, community relations, consumer concerns, external visual image symbols (vital components of a corporate image program, as well as strategies of concern to business/government relations), corporate PACs, and lobbying. He clearly defines the publics of major concern to industry and offers guidelines for managing the corporate image with these publics. Finally, he offers a means of measuring the effectiveness and success of the image-making methods and concepts he proposes. This checklist is especially useful for assessing the value of existing programs and for establishing new ones.

Product Identifiers

Publisher
ABC-Clio
ISBN-13
9780899301402
eBay Product ID (ePID)
90027189

Product Key Features

Author
James G. Gray
Publication Name
Managing the Corporate Image: the Key to Public Trust
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1986
Type
Textbook
Number of Pages
174 Pages

Additional Product Features

Title_Author
James G. Gray
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
USt-IdNr.:
  • GB 324767388
Handelsregisternummer:
  • 05034144
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
CRN-Nummer:
  • 05034144
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positive Bewertungen
97.872 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Jun 2021
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (25.326)

n***a (751)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
No problems at all
0***2 (1000)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Best among all. Highly recommended. Thanks
c***t (154)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Speedy delivery, recommended seller

Produktbewertungen & Rezensionen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen